Wednesday 8 January 2014

Hayatilah cerita yang menyedihkan ini.


Putus cinta.
Seorang pemuda, bernama KILI

putus asa hendak
melompat dr atas jambatan
akan tetapi, tiba2 dtg
seorang nenek
menghentikannya.

Nenek : Anak
muda..Hentikan!
KILI : Aku bosan hidup nek!
Aku ditinggal
kekasihku pergi dengan jantan
lain . Rasanya
tak mungkin lg aku
mendapat wanita
secantik dia . Aku ingin mati
saja .
Nenek : Tahukah kau anak
muda, aku
sebenarnya adalah seorang
wanita jelita
namun aku dikutuk oleh
penyihir. Aku akan
kembali pulih, jika aku ditiduri
oleh seorang
pemuda selama
3hari-3malam.
KILI : Benarkah itu nek?
Nenek : Iya!




Akhirnya nenek itu dibawa ke
tempat tinggal KILI
dan ditiduri selama
3hari-3malam. Anehnya
sampai hari ke-3 nenek tak
berubah2
wujudnya.




KILI : Nek, kenapa masih belum 
berubah2 ya? inikan
sudah malam ke-3?
Nenek : Kamu umur berapa
sih skrg, nak?
KILI : 36 thn nek!
Nenek : biar betul kamu ni! Umur
kamu 36 tapi masih
percaya dongeng...!!

Wªªкªкªª º°˚ ˚°º≈=))=))

No comments:

Post a Comment